elinrosen

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Elin Rosén - 19 november 2010 00:33

Ja och vad har man åstadkommit denna dagen? Gjort en datorläxa som skulle vara färdig innan klassen imorgon.. Tvättat.. det är nog det vettigaste jag gjort..


Fick skypat lite med My innan, ja och Mamma och Iza också för den delen. Men när jag skypade med My så fick jag gråtit lite också.. Och jag vet att hon tycker det är jobbigt när jag gråter för då gråter hon också. <3


Jag skulle stuckit ut och sprungit idag, men det började regna. Tam ursäkt jag vet, men jag är inte rikigt som jag borde vara just nu. haha nu kommer folk säga haha det är du aldrig haha.


Men ja, annars har jag bara suttit här, inte hade jag fått något paket idag heller:( Farmor hade dock fått brevet som jag skickade förra veckan! Men hon hade inte öppnat det när vi pratade i telefon..


Blev en snabbis i telefon med pappa också!


Ikväll ska vi iväg och spela poker, så det är dags att hoppa in i duschen och sen sakteligen göra sig iordning..


My, när jag kommer hem så behöver jag lite av detta, Okej?




Suck suck suck.. Jag måste även skärpa mig med maten.. Jag är sååå trött om dagarna..inte okej..


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards