elinrosen

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Elin Rosén - 2 november 2010 01:53

Idag finally kom paketet från farmor och farfar!! :) Jag blev så glad!


Sitter här och läser Hänt&Extra men ska koncentrera mig på att skriva lite nu antar jag..

PAKEEEEETTTT!

  det här fotot var med.. Och jag började gråta när jag såg det.. Jag saknar farmor och farfar såå himla mycket! <3

  Choklad, Ahlgrens bilar, kexchoklad, kakor.. och Skånska Dagbladet! :)

  Skvallertidningar!!!! :)

  Fick tre vita handdukar med, kommer alltid väl till pass!

  Ett halsband som är gjort till minne av Niklas, en cross med nr 87 på. <3

 

Min farmor och farfar är bäst, så är det bara. Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dom, gud vad jag längtar efter dom!


Dagen idag har annars bestått av lektion, och sen träning och plugg. Träningen idag var väldigt rolig faktiskt! Rolig men samtidigt jobbigt fast man inte tänkte på det. Vi har match på lördag! Jag känner att bara jag får träna lite igen så kommer jag in i det.. Gud vad jag älskar fotboll!


Och Malmö vann idag, 4-0.. Fy fan vad ruggigt jämn toppstriden är, hade så gärna velat vara i Malmö på söndag.. Amazing.. Avundsjuk är jag!


Nu är klockan typ tio över nio, och jag har faktiskt tänkt sova så jag kan vara lite utvilad imorgon.. Man kan ju alltid hoppas!


godnatt!

xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards