elinrosen

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Elin Rosén - 6 november 2010 14:45

WHAT THE FUCK?! Igårmorse när jag gick ut och skulle gå till lektionen så öppnade jag dörren och förberedde mig på den vanliga värmen.. Och vad händer? Jo det är för fan svinkallt! 17 grader!! Och idag är det typ 12 grader ute nu på morgonen. Vill veta vad det roliga är? Jag har inte ett enda par långbyxor. Eller jo, jag har mina jeans, men typ ett par långa joggingbyxor.. Nejdå.. Har bara mina trekvartsjoggingbyxor.. Jag har det vill säga inga varma kläder här. Har två några tjocktröjor, annars mest bara linnen och t-shirts.. Helt ärligt, give me a break..


Match idag då ja, semifinal i Conference Championship, förlorar vi idag så är fotbollssäsongen i stort sett slut, men det ska vi inte göra! Sist vi mötte laget vi ska möta idag vann vi med 4-0.. Men förvisso, saker kan hända.


Igårkväll blev det bubbelpool och laga mat med Annelie och Mia, och sen kollade vi på doobidoo och sen kollade vi på Dirty Dancing! YAY! Så himla underbart att se den och jag kunde inte sluta le när jag tittade! :) Där satt vi och skrålade ikapp i varenda låt! Underbart!


I torsdags spelades det ju poker.. Ja låt oss säga att det inte gick lika bra som sist.. åkte för fan ut först denna gången.. på en jävligt oturlig hand faktiskt, det var otur.. och Annelie vann iaf, får väl se till att skärpa mig nästa gång.. Ett tag kände jag mig väldigt utsatt vid bordet och jag ville verkligen bara sjunka under jorden.. Men kul hade vi! Sen kollade vi på Social Networks, Facebookfilmen, men jag fick inte se sista halvtimmen för Johanna och Mia var trötta.. så nu vet jag inte hur den slutar.. :/


Igår var det även prov, i Excel, gick bra på det teoretiska, vet inte hur det har gått på det praktiska än!


Ikväll, antagligen utgång, vilket innebär förfest, som här i usa heter pregame, hos golfkillarna med beerpong! Som jag förlorade på hela tiden sist.. nya tag idag haha..


Ha det kanon!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards