elinrosen

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Elin Rosén - 18 november 2010 18:22

Jajamän.. Det är inte så jävla lätt alltid, just nu har jag kopiöst med hemlängtan, jag vill bara vara för migsjälv och vara osocial resten av tiden här..


Roses are red, violets are blue,

but a face like yours, belongs to the zoo,

dont feel sad, dont feel blue, frankenstein was ugly too  


xoxo,

Elin.


Av Elin Rosén - 18 november 2010 03:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elin Rosén - 18 november 2010 00:14

So true.. Och nu syftar jag inte på någon hemma som folk säkert kommer tro, utan faktiskt här.. Jag antar att man alltid får reda på sånt den hårda vägen, man kanske ska sluta vara så naiv och alltid tro det bästa om folk?

Well well cykelställ..


Idag har varit en slö dag, eller det beror på hur man ser det, jag var ju faktiskt ute och sprang 25 minuter mitt på dagen i denna värmen! sen skippade jag faktiskt en klass eller två.. shame on me.. Jag vilade och sov istället.. Powernap is the shit ibland också..


Nu är det dags att skärpa sig med maten, har slarvat och syndat alldeles för mkt de senaste två veckorna! No doubt about it! Nu är det snart helg igen, och jag känner att jag borde plugga. Annelie har lite dåligt inflytande på mig just nu som tycker vi ska festa hela tiden haha.. den lilla partyprinsessan..


Ikväll ska vi gå och kolla på basket, killarna har sin första hemma match, och dom ska tydligen vara ganska bra! Ska möta Annelie om 25 minuter, så tänkte läsa lite innan dess! Ska ta med kameran och se om jag kan få till några bilder, ett tag sen nu känner jag!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards