elinrosen

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Elin Rosén - 7 november 2010 18:04

Sovit typ fyra timmar.. gick och la mig halv sex i morse, men somnade inte direkt kan jag ju säga.. sen vaknade jag halv tio.. låg vaken och var nervös för malmös skull.. Men det visade ju sig nog vara i onödan..


Får blogga lite mer senare ikväll, är iaf inte bakis, bara trött, och snart ska jag träffa "mina" basebollskillar.. Min grupp i marketing där vi ska spela in en reklamfilm.. Bläää jag vill verkligen inte..


Men gud vad kul vi hade igår.. Tanken var att vi skulle gå ut och skaka rumpa nere i downtown.. Det slutade med att jag och annelie stannade hos golfkillarna, fortsatte spela beerpong, och sen åkte vi och handlade chips, glass och en macka till annelie, lite extra vin och öl.. Sen slutade det med att vi låg i soffan och tittade på Hook.. har inte sett den filmen på hur länge som helst! Kunde inte sluta le! Men sen somnade jag.. Sen tittade vi lite på Look who's talking.. Bra film:)


Nej nu ska jag lyssna färdigt på matchen och sen kila!


ttyl!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards