elinrosen

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Elin Rosén - 1 november 2010 17:05

Aj aj.. Fan, jag har ett problem. Knivigt läge. Indeed.

Störigt.. Fan fan fan fan..

Av Elin Rosén - 1 november 2010 16:35

TRÖTTT! Fy fan vad trött jag är nu. Okej, detta kanske kan låta lite konstigt, men nu har jag varit social fyra kvällar i rad, INTE likt mig! Och det tar på krafterna kan jag säga! Men det har varit värt det, för alla kvällar har verkligen varit skitroliga!


Igårkväll stack vi iväg och kollade film med golfkillarna, dom är fyra golfkillar som bor tillsammans! Men Alla var inte där, men det kompenserades av att deras assistantcoach och Andy kom. Vi tittade på American Pie the Book of Love, och den är väl som alla andra American Pie filmer, en aning humoristisk, ALLT anspelar på sex, men skrattat fick jag iaf:) Jag och Mia fick ett skrattanfall.. Jag skrattade återigen så tårarna sprutade! Så himla härligt!

Haha sen satt vi där och helt plötsligt så tittade vi på ett avsnitt av Bamse! Och det var så jävla ball, amerikanarna var fascinerade!:P

 Var hemma vid tolv inatt, slocknade typ direkt, sen skulle jag Skypa med Iza kl 9 på morgonen, vilket slutade typ att det blev med My istället! Inte så länge, men ändå skönt!


Nu har jag precis varit nere och stoppat i två maskiner tvätt, sen när jag flyttat dom till torktumlaren ska jag gå och äta frukost/lunch!

jag har väldigt mycket att göra denna veckan, en inlämning imorgon, ett prov och en inlämning på onsdag, prov på fredag.

Så det blir mycket plugg nu, jag måste skärpa mig!

På torsdag ska det spelas poker igen, vi ska göra det till en rutin att spela poker på torsdagkvällar:) Och vi spelar om samma summa varenda gång, drygt 35 kr:)


Nähä om jag skulle läsa litegrann nu då!


Förresten, 1 november, 6 veckor till jag åker hem!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards