elinrosen

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Elin Rosén - 10 november 2010 02:43

Japp, det snöar här. Och kallt blev det idag! Men gud vad jag gillar det! :) även om man går runt här i sina flipflops och shorts i snön..


Suckers! haha nej det snöar INTE här! Ett torrt skämt bara.. haha.. Idag var det faktiskt en kanonfin dag med inte ett moln på himlen och väldigt varmt! Thats how we like it! :) Men jag längtar ändå hem! :)


Hela kvällen har jag suttit och lyssnat på julmusik! Jag har lyssnat på julmusik och städat.. det var välbehövligt! Sorterat bland lite papper, plockat in tvätten och lite sånt!

Pratade med mormor i telefon idag, hon tyckte jag hade blivit lite rund när vi pratade på skype för två veckor sen.. Och ja, jag har ju faktiskt gått upp i vikt, shortsen går knappt att knäppa, tröjorna sitter åt.. fucking 6 kg har jag gått upp.. Gud vad jag längtar tills jag kommer hem och kan få äta lite normal mat! Köttgryta, köttfärssås, lasagne, potatisgratäng, stek, fläskpannkaka, hederliga  snabbmakaroner, prinskorvar, kalops... ge mig mat! Jag är så förbannat trött på cafeteriamaten nu så det inte är sant, så ikväll blev det subway.. underbart gott, inte så nyttigt, men gott!


Idag satt jag bara och kollade på träningen, inte kul alls.. Innan träningen gjorde jag också ett isbad, foten är inte så svullen men dom ville att jag skulle göra det ändå.. och sen ett efteråt också.. Gud vad kallt det var, det gjorde ont i foten så kallt det var! Imorgon ska jag cykla i typ en halvtimme 40 minuter! För vi har ingen träning imorgon, eller vi har individuell träning, men jag hade inte tänkt springa på foten..


Imorgonbitti ska jag skypa med My! :) Och hon ska hjälpa mamma att plocka ihop lite kläder att skicka hit.. bla mitt underställ, ett par stretchjeans! Åker vi till nationals i december i alabama så är det mössa och vantar som gäller..


Gud vad jag sknar mina syskon just nu.. hade så behövt dom här! Men, bara fem veckor kvar tills jag får se dom! Can't wait!


nä, nu ska jag läsa igenom litegrann inför mina lektioner imorgon, eller så slutar det med att jag kollar på bonde söker fru och sen går och lägger mig haha..


  Första snön som föll där hemma förra året! i december! izzie   Knähunden Izzie på 26 kg. Saknar henne..   Duktig kicka..   Hector försvann nästan i snön när han levde..   den här tröjan skulle jag vilja ha hit! Mamma, kan du se om du hittar den hos dig?


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards