elinrosen

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Elin Rosén - 3 november 2010 15:43

Idag ar det exakt 6 veckor till jag aker hem. detta ar helt absurt hur fort tiden gar. Dagarna bara forsvinner.


Jag har iaf skrivit fardigt min minipaper idag pa formiddagen sa den ar klar iaf.. Sen ar det bara ett prov i eftermiddag, dar lararen ska ga igenom det sista vi ska ha pa provet IDAG, och provet ar IDAG. Galet ar bara fornamnet.


Sen pa traningen idag sa ska vi spela pa full plan, for hoppningsvis gar det lite battre an forra gangen vi spelade, jag har fatt nagra fler traningar i benen och kan forhoppningsvis orka lite mer. Nar vi spelade pa traningen igar fick jag vara innermittfalt, hur fan hande det? Jag har verkligen inte orken till att spela dar. Pa lordag har vi match igen, och nu ar det verkligen vinna eller forsvinna som galler, sa matte vi vinna!


Ikvall blir det till att plugga annu mer, har ett prov pa fredag, nagra laxor till imorgon, och sen till pa fredag ska jag ha registrerat mina klasser, sa det maste jag satta mig med imorgon..


Och som vanligt pa onsdagar hinner jag inte ata lunch, vilket suger fett mycket. Men men, gilla laget, har ett apple och en proteinbar med mig...



Kolla blekansiktet.. Jag kommer vara liiite brunare an sahar nar jag kommer hem syrran! Nu far du kanske sola ikapp lite innan jag kommer hem!


saknar alla dar hemma.. MEN, sex veckor kvar bara!


xoxo,

Elin  

Av Elin Rosén - 3 november 2010 02:43

Nej verkligen inte. Men jag har suttit i over tva och en halv timme och forsokt skriva den dar javla reviewen som vi har till imorgon och jag har bara ordbajsat och gjort allt utom att skriva som jag borde. Darfor ska jag nu ga och lagga mig och lasa se och hor, och sen ga hit senast kl 9 imorgonbitti och skriva fardigt den!


sa, peace out.


godnatt,

xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards