elinrosen

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Elin Rosén - 29 september 2010 16:08

Ja idag är det lite dystert. Blev ingen löprunda imorse, det stod som SPÖN i backen.. herregud vad det regnade. Och det regnar fortfarande.. blir en rolig träning i eftermiddag. Nu har jag precis käkat frulle, lite flingor och yoggi och två bullar.

Börjar kl 11..

Idag är det lite deppigt.

jag skypade med My imorse men det hjälpte inte så mkt. Tror det beror på vädret och för att jag tänkte för mycket igår.


Im all out of love, im so lost without you.



xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 29 september 2010 02:32

Ja idag har det ta mig fan regnat mer än vad det har gjort sen jag kom hit.

det var ju lite skumt väder när jag vaknade imorse och jag kände att det var ngt som inte stod rätt till..det är tydligen en electrical storm som håller till i närheten och ska väl göra det ett par dagar..


Jag fick iaf skypat med Iza idag i ca 45 minuter.. Jag älskar det. Fast där sitter jag och tömmer mitt hjärta och sen bara skrattat hon åt en! Schysst va?!

Men det är så skönt att prata med henne för vi tänker likadant och har relativt likadana åsikter.. Sen är hon min länk till många saker där hemma också..


Sen bar det iväg på träning, och innan vi började värma upp fick vi reda på att träningen bestod av skottträning! Vi var tvungna att göra 100 mål, annars fick vi göra sprints för varje mål som vi hade upp till 100 då.. Men vi fixade det! Höhö et gjorde däremot inte killarna, så dom fick löpa:D

Fick till några riktigt fina träffar som skruvade sig över målvakterna, den känslan är så himla skön när bollen sitter där den ska!

Under träningen kom det ett hejdundrandes skyfall och det åskade lite i närheten..

Alltså det var som hagel, fast det var regn. Ni där hemma förstår inte hur annorlunda det regnar här, hemma kan det regna i tre dagar, men det ÖSREGNAR inte i tre dagar. Här ÖSREGNAR det, rejält.

Sen blev det lite uppehåll och sen kom det ett likadant skyfall till. under tredje skyfallet fick vi sluta träna!

HAha.. sen blev det lite uppehåll, så jag gick och hämtade mina grejer och sen följde jag med Annelie och Mia hem. Plugg, jacuzzi och mat stod på schemat!


När vi skulle gå ut till jacuzzin ösregnade det, och det gjorde det större delen av tiden där, men det var mysigt.

Sen gick vi tillbaka och lagade mat, pasta,kyckling, fisk och bacon! gott! Eller ja, fisken är ju inte överdrivet god. fattar inte varför jag äter den egentligen.

Men fan, äta bara vanligt kokt pasta med ketchup.. inte ofta så jag njuter otroligt varje gång!


Och nu sitter vi här på Annelies säng och pluggar. Eller jag blev färdig när hon hade hälften kvar.. Så då passar jag på att blogga på hennes dator så slipper jag starta min när jag kommer tillbaka så kan jag sova istället. är ju så trött.


Ska träffa Annelie imorgonbitti kl 8 för en femkilometers löprunda och sen ska jag skypa med My kl 9, om inte hon också glömmer bort mig!


godnatt,

xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards