elinrosen

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Elin Rosén - 1 september 2010 03:29

Dagen har inte alls slutat bra. Träningen gick åt skogen, kass som fan var jag. det enda positiva var väl att jag klarade alla sprintsen vi körde på slutet på träningen, typ 25-30 st körde vi typ.


Och ikväll har jag knappt kunnat plugga heller, fattar ingenting av matten och orkar inte läsa. köpte en bok på Publix som vi måste läsa på engelskan.. har ätit vitt bröd med nutella, twix, pringles och en liten påse popcorn ikväll.. lite läsk och mjölk på det. Nyttigt in deed.Eh not? tycka synd om migsjälv mat ja.


Nä ikväll önskar jag att jag var hemma, hos alla mina nära och kära.

Imorgon/idag skulle Niklas fyllt 9 år. Saknar alla där hemma, vill inget hellre än att krama om pappa!

Och kunna hälsa på hos farmor och farfar när jag känner för det!


och jag saknar linus! Dumma linus har ingen dator så jag har typ knappt pratat med linus! Min kära bror, jag saknar dig! I need you!


nä får nog sova på saken så jag vaknar på bättre humör imorgon...


xoxo,

Elin




Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards