elinrosen

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Elin Rosén - 25 september 2010 03:52

Fredag i blodet igen! det är dansgalemusik för min del!


Men det har varit en ganska lugn fredag. Hade lektion halv tio, blev ingen löpning innan dess, jag var såå trött efter bussresan igår.


Efter första lektionen, där vi för övrigt skulle skriva en essay om student government?! vad fan är det liksom.

Då gick jag till biblioteket och mötte upp annelie för att göra en datorläxa! Sämsta powerpointen jag gjort tror jag. hade väldigt bråttom.

Blev om Skåne istället och inte veberöd.


Efter det var det en liten mattelektion som skulle avverkas.. usch. Nu har vi börjat me grafer och sånt skit.

Tur att läraren är jättepedagogisk och ser till så att vi verkligen förstår, mestadels för att vi gjorde sämst ifrån oss på provet:P

Men ja, det ska nog gå! Med lite extramatte så!


En timmes vila sen träning, och nu var jag trött. Ett twix och sen träning!

Och skyfall kom det.. när det regnar här så regnar det ordentligt, tänk er hagel fast regn. Typ. Två såna skurar kom det. Mina kläder har inte torkat än.


Efter en lång varm dusch blev det lite datortid och käk och sen vandrade jag till annelie och mia en sväng. På vägen tillbaka stannade jag för att handla till resan imorgon. Och sen har jag bara suttit här.


För övrigt så undrar jag hur killar tänker ibland. Här hindrar det inte dom att dom har flickvän sedan länge tillbaka. Och vad är det med killar att vilja ha det dom inte kan få? lite fundersam blir man allt.


Nu ska jag städa lite och sen lägga mig! Upp tidigt imorgon! Vi åker halv nio sen är vi inte tillbka förrän på kvällen och sen blir det kanske utgång!



godnatt,

xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 25 september 2010 02:50

10 FAVORITER


Färg: Röd, mörk röd

Mat: Mammas köttgryta med ris

Band: Just nu Sugarland

Film: Letters to Juliet

Bok: Last Song

Sport: FOTBOLL

Årstid: Hmm, lite av varje?

Veckodag: Onsdagar

Glassmak: Choklad

Tid på dygnet: 10-12 på förmiddagen


9 VAL


Kaffe eller te: saft

Vår eller höst: Höst

Klackar eller stövlar: Stövlar med klack?

Uppsatt eller nersläppt: UPPSATT

Brunett eller blondin: Brunett

Moderaterna eller socialdemokraterna: Neutral

Godis eller kakor: Både och?

Hemma eller borta: Hemma

Tv eller dator: Dator just nu


8 FÖR TILLFÄLLET


Humör: Glad men trött

Smak:Frosties med mjölk

Kläder: ProCivitas shorts och Northwood Hoodie

Bakgrund: Rumskamrater som pratar

Nagellack: Pure Ice Pink

Tid: 21.18

Omgivning: Mörkt och fläkten som går

Irritationsobjekt: Japp det har jag ett


7 FRAMTIDEN


Utbildning: International Business Northwood University /Polishögskolan Sverige

Jobb: Hundförare inom polisen

Land att bo i: Sverige

Bil: Volvo v70

Djur: Hund och ev katt

Man: En som uppfyller några av mina krav?

Antal barn: 2


6 HAR DU NÅGONSIN


Dejtat någon av dina nära vänner: Hmm tror inte det

Brutit mot lagen: Ja

Blivit arresterad: Nej

Badat naken: Japp

Varit med på tv: Nej

Kysst någon du inte känner: Jajamän


5 SENASTE LÄNDERNA DU BESÖKT


1. USA 2010

2. Holland 2010

3. Belgien 2010

4. Danmark 2010

5. Egypten 2008


4 SANNINGAR


1. Jag hatar att komma försent

2. Jag gillar inte att prata inför folk jag inte känner

3. Jag är sockerberoende

4. Jag är extremt mörkrädd


3  PERSONER


Du kan berätta allt för: Syster Iza, Syster My, Marie

Du tycker om: Wicky, Cajsa, Marie

Du inte gillar: Kan nog nämna en del


2 PERSONER DU VILL GÖR DETTA


SUNKEN och IZA!


1 ÖNSKAN


Att min familj kan komma hit och hälsa på under de närmsta fyra åren!






Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards