elinrosen

Direktlänk till inlägg 28 september 2010

Dagen efter

Av Elin Rosén - 28 september 2010 18:46

Idag är jag riktigt trött. För första gången sen jag kom hit så har jag hoppat över frukosten! Jag ställde klockan på kvart i sju i morse för att jag skulle gå upp och fixa mig lite, typ raka benen och anstränga mig lite med kläder.. Nej nej, jag snoozade i 45 min, gick upp, drog på mig en hoodie, ett par träningsshorts, och sen gick jag till lektionen och sket i frukosten.. Och jag bryr mig verkligen inte heller, det är det som är så jävla skönt :) Iaf så blev vi släppta tjugo min tidigare från engelskan så jag hann äta innan andra lektionen:) Där vi bara gick igenom provet, som jag gjorde hyfsat på iaf..


Sen skulle jag ju ha en skypedate med Iza halv tolv här, halv sex hemma.. Här sitter jag och väntar och pratar i telefon med mamma.. Och då får jag höra att hon är hos christian och monica och ska äta.. HON HADE ALLTSÅ GLÖMT MIG!!!

Dålig stil tycker jag allt! Men , hon skulle komma hem typ snart så jag väntar på att hon ska logga in nu.. :P


Jag pratade även med farmor, och hon lät lite kryptisk angående nästa paket hon med.. Attans bananer vad jag är nyfiken..

Har lusläst se&hör, tror jag kan läsa litetill, har säkert missat ngn artikel:P


Jag har läst skånskan, gud vad jag älskar den tidningen!

Och en annan sak som jag blev glad över i tidingen, Blidings Blandning, har inte läst den sen tidigt i somras tror..Gotta love it!

 


Läste en fjuttig så kallad krönika av Anja Gatu i den fjuttiga lilla sydsvenskan delen jag fick.. Hon är blåst den bruden.


Pappa, du hade rätt angående chokladen... Det blev typ ketchupeffekten.. åtta bitar senare sitter jag här.. Men gott var det!

 


men men, ska nog lägga mig på sängen så länge och läsa i väntan på att Iza ska logga in.. inget är som väntans tider!


xoxo,

Elin

 
 
Ingen bild

mams

28 september 2010 20:11

det är ju synd att jag har sydsvenskan nu...... men får kanske byta till nästa termin du är i usa..... annars har du ju världens bästa farmor o farfar som har den! o sen finns den väl på nätet.....
o det där med choklad - en bit om dagen räcker väl??????? annars kommer du väl att rulla av dej själv hem från kastrup i december...:)
kram mams

 
Ingen bild

AGB

29 september 2010 20:23

Ha, ha... hörru mams det är klart att du ska byta. Vad ska du med en sån skräptidning till?

Man tackar för de fina orden, Elin.

Direkt efter ett hårt träningspass kan du lugnt äta choklad, det bränns upp direkt då.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards