elinrosen

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Elin Rosén - 20 oktober 2010 16:34

Men räven slank ur näven.


Nä men det fångades en råtta i Annelies och Mias lägenhet igår, satt i råttfällan när jag och annelie kom från badet. Vi la en hink över den sen fortsatte vi laga mat och sen kom Jakes pappa och tog hand om den. Öe.


och jag hade huvudvärk igårkväll, och gick och la mig med förhoppningen att den skulle vara borta när jag vaknade. Tji fick jag. Fortfarande huvudvärk.

Kanske har lite med mardrömmen jag drömde inatt som jag kan berätta om senare för just nu orkar jag helt enkelt inte.


skulle gått på en annan mattelektion idag eftersom jag missar min i eftermiddag, men jag orkar inte. jag skulle sprungit i morse men jag orkar inte.


Jag orkar inte mer just nu.


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 20 oktober 2010 02:32

ja detta är allt ni får av mig ikväll. Jag har bada jacuzzi och lagat mat med Annelie och nu ska vi kolla på film..


och jag har kommit in i en tänkarperiod igen.. jag har en specifik grej jag tänker på.. och det är fan itne lätt.


Jag saknar alla där hemma extra mycket ikväll.


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards