elinrosen

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Elin Rosén - 9 oktober 2010 00:06

Vi vann matchen med 4-0! Fortfarande obesegrade i serien!


Jag hann för en gångs skull äta lunch idag, brukar inte hinna det på onsdagar och fredagar! Och jag gick tidigare från matten för att hinna tillbaka och hämta skofettet och hämta min benskydd som Annica behövde låna. Och vad inser jag när jag kommer tillbaka till rummet? Jo, var fan är mina nycklar?! Visst fan i helvetes alla småjävlar, dom ligger kvar i rummet, Danielle och Katy är på stranden och Kim jobbar.. What to do what to do.. PANIK! Fick gå till Residents Assistant Office och be dom komma öppna.. Har man typ glömt sina nycklar fler än tre ggr så får man böta eller ngt sånt.. Så jäävlar störigt. Men men, in kom jag iaf!


Idag fick jag ta lite bilder på matchen också till Annelies stora glädje:)

Och Annelie Nilsson gjorde mål! :) Och hon fick en liten boost av det och blev mkt bättre därefter:) Coach hade inget att säga till oss i halvlek egentligen, så vi hade skött oss:) Eller vi och vi, dom som var på planen haha ..:P


Idag var det över 30 graders strecket, varmt och soligt!

 

Härliga väderförhållande för match idag!

  Annelie och Sofia vid matchstart

  Annelie in action

  Knuff knuff

  Mittfält

  Goo Seahawks!

 


Ja då ska man strax göra sig iordning för att kila till Annelie och Mia, ska dit innan vi ska till Cheesecakefactory och fira att Elina fyller 21! Ska även koka lite pasta och steka lite kyckling så jag har lite mat i magen innan vi sticker dit! Kräsen som jag är!


Just det, jag vaknade inatt vid tvåtiden av att danielle kom hem med en kille.. Dom la sig i vardagsrummet men jag låg vaken till fyratiden ändå.. Suck.. Jag blir så trött. What to do what to do?`


Imorgon är det träning kl 10, sen ska jag och Annelie gå och hämta hennes skor och sen ska vi ligga vid poolen lite och sen ska jag plugga ordentligt!


Nu dags för fix!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards