elinrosen

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Elin Rosén - 4 oktober 2010 18:05

precis pratar med farmor i 25 minuter, underbart! Vi pratade även lite om Niklas begravning, att där var så mycket folk och alla blommor och smycken som dom hade sålt.

Imorse när jag hade ätit frukost så kollade jag datorn och såg att Anette hade skrivit om begravningen. Jag läste det två ggr och kollade på alla bilderna och tårarna kom..


Igår var vi då iväg och spelade match. Och vi vann med 1-0 och är fortfarande obesegrade i vår serie, Sun Conference. Vi spelade inte så bra i första halvlek men desto bättre i andra! Domaren däremot, han var heeelt ute och cyklade. Man tycker att domarna är dåliga hemma, men det är inget mot vad dom är här.


Vi var hemma sent inatt, halv ett ungefär och jag stupade i säng så trött jag var.

Hade bestämt träff med Annelie halv tio för löpning. Gick upp vid halv nio och gick och åt frukost.

Vi sprang i 20 minuter, kan väl ha blivit tre km, lite mer kanske. Sen in på gymmet. Där blev det 300 situps, rygglyft och sen körde vi armarna, biceps och triceps och lite mer rygg. Blev en halvtimme drygt, men ett bra pass som nog kommer kännas i armarna imorgon.


Jag går fortfarande och väntar på paket, det hade inte kommit nu, så jag får kolla efter träningen ikväll. Idag är det återigen bara en matchgenomgång, för vi har match imorgon igen. Det är ingen seriematch, utan bara en vanlig match. Sista bortamatchen nu på ett tag, ska bli såå skönt! På fredag börjar våra hemmamatcher!


Nu hade jag tänkt plugga lite, prov imorgon och inlämning imorgon, och prov på onsdag. Woho.


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards