elinrosen

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Elin Rosén - 19 februari 2011 04:20

Idag har det varit en perfekt dag! Klockan ringde dock tjugo över sju imorse, jag skulle träffa Annelie i biblioteket klockan åtta. Men hon hade försovit sig haha så jag satt där själv till kvart i nio. Vi skulle lämna in vår midterm portfolio i engelska klockan nio och sen skulle vi ha träning kl elva.

Efter att jag lämnat in engelskan så gick jag tillbaka till mitt rum efter jag hade käkat lite flingor till frukost också, men sen somnade jag om och vaknade när klockan ringde halv elva! Bara till att släpa röven ur sängen och byta om! Idag skulle vi bara spela inomhusfotboll som tur var, ingen fitness idag! Så det gjorde vi i en hel timme,och mitt lag vann faktiskt! Tjoho! Dock så blandar jag och ger typ haha, ibland kan jag slå såna geniala passningar och sen så slår jag en passning rakt på en människa eller bara slarvar bort en boll haha..

Efter träningen blev det POOLEN! Där låg vi i nästan fyra timmar, vi spelade volleyboll också, det är så himla kul! Vi har en beachvolleyboll plan precis vid sidan om planen, det är som hittat!   

Som alla vet så tar det ju på krafterna att bara ligga och lata sig i solen(A), så det blev en timmes powernap efter det! Sen har jag bara läst, och för en stund sedan kom jag tillbaka från Duffys, där vi åt med tjejerna! Alltså jag svär, Duffys har THE BEST FRIES EVER!!! Dom är så sjukligt goda haha..  



Jokki och jag ska ut och springa en runda imorgonbitti halv nio typ haha..       Här är alla helt hypade över att man fyller 21, men för mig är det typ som att fylla 19 eller 17, det fyller ingen funktion liksom!  Jag har erbjudit mig att köra imorgon om folk vill dricka på stranden, jag ska ju köra nyktert och lugnt fram tills My kommer, vilket nu är mindre än två veckor! Tiden går så himla fort! Sen blir det stranden hela dagen för att fira Matilda som har fyllt år idag Snart är det min tur! 


Jag har tänkt ganska mycket, jag ser så himla mycket fram emot nästa termin här, för tillbaka, det åker jag definitivt! Jag ska se till att ta en plats i startelvan, thats for sure! Och jag har redan planerat, jag ska be min kära pappa hjälpa mig i sommar med att lägga upp ett träningsschema, både kondition och fotboll! Känner att jag har lagt tekniken bakom mig litegrann.. Annat var det på den tiden när man hade pappa som tränare, när varje träning började med teknik i en halvtimme eller så! Precis vad som behövs! Jag ska fanimej vara i mitt livs form när jag kommer hit i augusti, så att jag klarar två träningar om dagen i 35-40 graders värme! Plus att jag måste se till så min kropp klarar det tuffa schemat vi har här under säsongen så att jag inte skadar mig..


Min bränna börjar arta sig nu, pappa ska fanimej inte kunna komma och säga att jag är blek när jag kommer hem haha!   


En annan sak som är ganska roligt är att under dessa sex(?!) veckorna som har gått här, har jag typ hunnit vara mer social än vad jag var under hela hösten haha..:P Jag älskar det!


Imorgon ska jag försöka ta lite bilder när vi är på stranden!    Dock är det hajsäsong nu så det kommer säkert krylla av hajar så vi knappt kan bada! Men sola kan man iaf göra!   


Just nu sitter jag här och lyssnar på Michael Jackson och inser hur bra jag trivs med livet just nu.. Jag har det så himla bra här borta, även om jag självklart saknar familjen och vännerna hemma otroligt mycket också!

Ska nog slänga mig i sängen snart och läsa lite och sen sova gott!..


Ha en bra lördag där ute mina vänner! (dags att kommentera lite nu va? vavavavavavav)


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards