elinrosen

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Elin Rosén - 16 februari 2011 23:35

Just nu gör jag nästan vad som helst för att slippa plugga.. Pallar inte! Men jag måste..


Idag gick jag och Annelie till Duffys för att kolla på Champions League matchen mellan Arsenal och Barcelona.. (att vi skippade en lektion för att göra det behöver vi inte tala så högt om)haha!

det började ju så bra med att barca gör 1-0 i första halvlek, sen måste jag erkänna att arsenal tog sig lite i kragen i andra halvlek.. När det hade gått 60 minuter hade barca slagit 412 passningar och arsenal 203! Säger en del om bollinnehavet! Gud vad jag har saknat att bara titta på fotboll sådär.. I love it..


Nu har vi ju bara 3 fitnessträningar i veckan, men efter spring break tror jag vi ska börja ha tre fotbollsträningar i veckan, och så måste vi göra två pass i gymmet efter det! det ska bli så himla skönt att få spela på stor plan! Har ju inte gjort det sedan i november! Om ens det!


imorse mådde jag inte så bra.. Haft feberfrossningar hela natten så jag gick inte upp förrän halv tolv.. Tränade inte och hoppade över två lektioner imorse.. Men nu mår jag bättre..


Fan jag skulle behöva någon som sparkar mig i rumpan som får mig att börja plugga!!!!!!!


Men nä, ska jag få ngt pluggat kan jag inte sitta här! ska sätta mig i solen prcis utanför min dörr!


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 16 februari 2011 04:01

Så, nu har jag blivit för fin för att blogga.. Haha nä, men jag har faktiskt varit lite upptagen med att leva livet , så därför har jag inte hunnit blogga.. Kan ju bara säga att helgen som gick går till historien som en av de bästa i särklass! Ska se om jag kan sno några bilder från Jokki och lägga upp här!


Men ja, kvällen har spenderats på en baseball arena för att lära oss att sälja grejer, typ som att stå i en kiosk, fast sen insåg vi att det var typ som att jobba på en restaurang.. men jajja, vi måste öka vår budget litegrann så vi ska göra lite fundraising.. kan behövas..


men men, nu ska jag läsa lite mer, kom hem för en liten stund sen så..


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards