elinrosen

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Elin Rosén - 9 februari 2011 03:37

Hola! Nu sitter jag här helt utslagen. Träningsvärken som jag har idag är en träningsvärk som heter duga! Armarna, bröstet, låren! Usch säger jag bara, fast det är skönt med träningsvärk på ett sätt, man vet att musklerna blir starkare!

Idag blev det 35 minuter på löpbandet, 5 min gång till uppvärmning och sen jogg i 30 min! Det kändes i benen kan jag säga, dom var tunga som attans! Sen efter det blev det lite välbehövlig stretching! :)Lyckas jag inte gå ner i vikt om jag fortsätter såhär, då är jag dömd att misslyckas alltså!


Nu börjar det kännas lite bättre i skolan, fick reda på mitt micro prov, 88%, och så fick jag 100 % på mitt management quiz! Imorgon är det management prov och engelska inlämning och förmodligen ett quiz på engelskan också..


Haha, på kvällen på gymmet så är det inte så många tjejer, igårkväll var det jag och typ 6 baseboll killar.. Ganska intressant faktiskt, så sätter dom killarna på sin latinomusik och så rätt vad det är så drar dom iväg sina salsa dancemoves i gymmet! Det kan stå tre killar som dansar i gymmet haha...:p ganska kul att se!


Nu jäklar går tiden fort, snart är det bara tre veckor till kära My kommer! Iihh! :)


inatt sov jag jäkligt dåligt, låg och vred och vände mig hela natten typ, så jag var allt annat än pigg imorse! Tänkte därför ta en tidig kväll och kila och lägg mig i sängen snart och titta på tv eller läsa lite...


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards