elinrosen

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Elin Rosén - 18 februari 2011 04:28

Nu sitter jag här efter ha spelat inomhusfotboll i 1 ½ timme! Och mitt lag var det lag som fick spela flest matcher så jag är bra "svitt"! Så himla kul att spela inomhusfotboll, och förhoppningsvis ska vi göra det på träningen imorgon också, antingen inomhus eller utomhus, fotboll blir det iaf! :)


Idag har jag varit sjuuuuukt trött.. De två lektioner jag hade idag var bannemig jobbiga att genomlida, matten var väl den enda av dom två som jag försökte lyssna lite och koncentrera mig på, men det gick bannemig inte på macron!


Sen har jag fått skypa med Iza idag också, fick hjälpt henne lite med matten,och jag hoppas hon fixar det! All you gotta do is believe in yourself! Lilla Fillefisen är sjuker..:( Inget kul alls..:(


Var ute och cyklade en runda med Annelie idag, vi cyklade och betalade våra telefoner för nästa månad! Alltså vi blev som kalvar på grönbete och kunde knappt sluta le så kul det är att cykla! :) Och solen sken och det var bara allmänt underbart! :)


Fick höra ikväll att varje spelare i laget ska samla in 100 dollar till förmån för bröstcancer fonden eller ngt sånt.. Hur i hela fridens namn ska jag kunna samla ihop så mkt pengar?! Förslag?! Får väl ställa mig och tvätta bilar i bikini eller något..


Imorgon är det helg, vi har ingen engelsk lektion imorgonbitti heller, vi ska bara lämna in vår midtermportfolio innan kl 9! ska därför träffa Annelie kl 8 i biblioteket och läsa igenom varandras och kanske göra några sista ändringar! Vi ska alltså ha skrivit om våra essays tre ggr med den vi lämnar in imorgon, plus en sida "about being a writer" och sen har vi en extra credit också.. Det blir nog bra! Sen har vi träning kl 11, men jag hoppas det är fint väder efter det så jag kan gå och lägga mig vid poolen!


Moahahaha, vi har haft KANON VÄDER denna veckan! Slå det ni som är hemma i kalla gråa trista sverige..! :D Den enda sanna glädjen är fanimej SKADEGLÄDJEN!   


Imorgon är det exakt 2 veckor till My kommer! Ah tiden går så himla fort!! :)


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards