elinrosen

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Elin Rosén - 31 augusti 2011 02:18

Ikväll har jag varit sååå trött! Efter att jag kom hem från träningen så har jag bara suttit i soffan, och nu är klockan tjugo över åtta och jag ligger under täcket..


Dagen började bra, sov till halv tio drygt, sen skulle jag försöka skypa med Iza men hennes skype kraschade tyvärr så blev ingen skype.. Men sen fick jag skypat lite med Andreas istället när han kom hem från jobbet och innan jag skulle sticka till skolan.. :) När jag cyklade till skolan sen så åskade det, och ni som känner mig vet att jag inte är ett big fan av åska, så jag cyklade jävligt fort!!


Sen gick jag in till trainers room och bjöd dom på choklad, marabou såklart, och dom tyckte den var jättegod! Väldigt nice :D Men sen när jag skulle gå till lektionen så fick jag bannemig lägga benen på ryggen och springa för då pisseregnade det! :/ Men fram kom jag, och helt ärligt så har jag varit lite rädd för den klassen, Introduction to American Government heter den.. Men tydligen behöver du inte ta anteckningar, du behöver inte öppna boken, inga prov, bara ett slutprov och han berättar allt som kommer komma på provet! Och vi ska få gå på en mordrättegång och lite andra rättegångar också! Kommer bli intressant!


Sen efter det skulle jag till gymmet och gymma innan träningen, som sen blev inställd, så jag cyklade i 1 timme, körde backprogrammet, väldigt jobbigt! Mina benhinnor är mycket bättre dock så imorgon ska jag testa träna! :) Hoppas verkligen det blir bra nu!


Ikväll orkade jag inte ens organisera mitt rum, orkade knappt laga mat, så det blev bara vitlöksbröd och ris till middag.. Skärpning på det!

Men nu ska jag titta på lite flygbiljetter till kära mamma! Ih jag fattar inte att mamma ska komma hit! Kommer bli så jävla bra! :) Snart bara 1 ½ månad tills hon kommer! :)


återkommer nog imorgon!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards