elinrosen

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Elin Rosén - 2 augusti 2011 15:37

Att jag inte har bloggat på hela sommaren.. Fy skäms på mig! tror nästan det är mamma som har skällt mest på mig angående det..


denna sommaren har varit fylld med massor med saker, jobbat hela sommaren, min barndomskompis Cajsa har gift sig, jag har blivit moster igen till en underbart söt liten pojke som ska heta Sam, och så har min äldsta syster även gift sig, och självklart har massor med annat hänt! Jag har blivit kär i en underbar kille som heter Andreas.. <3


Anyways, nu ska jag snart börja blogga igen, funderar på att byta bloggportal dock, till blogspot, men vi får se. Åker tillbaka till Staterna på lördag, den 6 augusti..


I'll be back soon!


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 2 augusti 2011 15:37

Att jag inte har bloggat på hela sommaren.. Fy skäms på mig! tror nästan det är mamma som har skällt mest på mig angående det..


denna sommaren har varit fylld med massor med saker, jobbat hela sommaren, min barndomskompis Cajsa har gift sig, jag har blivit moster igen till en underbart söt liten pojke som ska heta Sam, och så har min äldsta syster även gift sig, och självklart har massor med annat hänt! Jag har blivit kär i en underbar kille som heter Andreas.. <3


Anyways, nu ska jag snart börja blogga igen, funderar på att byta bloggportal dock, till blogspot, men vi får se. Åker tillbaka till Staterna på lördag, den 6 augusti..


I'll be back soon!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards