elinrosen

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Elin Rosén - 7 juni 2010 11:56

Ja nu har det inte blivit bloggat på ett par dagar.

Jobbade ju morgon hela veckan, och var uppe sent på kvällarna, ingen bra kombination... I lördags ringde min klocka 02.50, och då hade jag gått och lagt mig tre timmar tidigare.. Vid halv fyra hämtade jag mamma, och sen bar det iväg. Destination Göteborg för att skriva SAT test!" Vi kom till Lund och sen slocknade jag i bilen och sov nästan hela vägen upp. Vi var framme ca 45 minuter innan vi skulle vara på plats, så det blev en liten frukostpicknik i bakluckan på bilen i solen!

´

När vi väl blev insläppta i salen var klockan tio i åtta, och vi började skriva vid tio i nio! det var tio olika sektioner vi skulle skriva, varav tre var mattedelar! Vi började med uppsatsen som skulle skrivas på 25 minuter. Den skulle handla om huruvida det var rätt eller fel att använda ordet "courage" för att beskriva vardagliga händelser.


Sen fortsatte det, 25 minuters sektioner med rast typ en gång i timmen 5 minuters raster då..

När jag var färdig var jag så himla slut i huvudet! Men det kändes ändå bra! det som var väntat var att matten skulle vara det svåraste, men det visste jag om liksom!

När jag var färdig så körde jag och mamma och parkerade bilen, sen gick vi till avenyn för att vi skulle sätta oss på en uteservering, men tji fick vi, så himla mycket folk! Det blev lite snabbmat på sibylla och sen styrde vi bilen mot Ugglarp! denna gången var det jag som körde! Det var inte så mycket trafik så det gick helt okej, fast jag var trött. ! Nere i Ugglarp mötte vi upp Moster Lotta, Rickard och Anders! Dock blev det bara en snabbvisit för både mamma och jag var slutkörda.. Mamma fick köra hem och jag somnade innan vi kommit till halmstad och blev väckt när vi var hemma.. Väl hemma så stack jag hem och bytte om, sen blev det mat på Pizzerian med Andreas och hela gänget, gott med kebab! Sen drog vi vidare till volleybollplanen där vi spelade volleyboll fram till halv elva elva på kvällen! En kväll med trevligt umgänge och massor med skratt!


Igår blev det jobb 11-16, och det var en hel del att göra där kan jag säga!

Sen blev det inlinesrunda med glass på hydro! och sen lite film och mys!

Sovit som en stock inatt, känns lite konstigt att det ösregnar idag, men jag ska ju ändå jobba 14-24.


Sen på torsdagkväll flyger jag till Belgien, kommer hem söndagnatt, åker till stockholm måndagmorgon, kommer hem tisdagkväll...


Im happy right now.


Puss.

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards