elinrosen

Alla inlägg under juni 2010

Av Elin Rosén - 30 juni 2010 14:13

jordgubbar i solen i en park i västerås är inte helt fel en dag som denna!

 
Av Elin Rosén - 29 juni 2010 19:59

Maten på hard rock café, sjukt gott faktiskt! Orkade inte heja burgaren men gott var det!

 
Av Elin Rosén - 29 juni 2010 18:09

Här ska jag spendera kvällen, på swedbank park i västerås! Wicky tränar med sitt lag:-)

 
Av Elin Rosén - 28 juni 2010 21:51

Idag har jag gjort Stockholm osäkert! Eller ja, vi gick på Hard Rock Café och käkade:) Faktiskt en riktigt god burgare var det! Beställer man cola så får man dock pepsi!


Nu ikväll har vi bara suttit här och tagit det lugnt tittat på tv och pratat...

Imorse när jag körde, så var jag så himla trött, så när jag kom till Markaryd och skulle köra på E4an så fick jag stanna och ta en powernap för jag höll på att somna vid ratten..

Så efter ca 40 minuters sömn kände jag mig tio ggr piggare och körde vidare.. Kom till Jönköping och ett par mil därefter stannade jag på Vätternleden för att fika lite. Köpte en Expressen och satte mig i solen och käkade och läste tidningen! Efter det körde jag vidare, körde ända till Nyköping, där fick jag stanna på ett McDonalds och kissa lite, ta en liten hamburgare och sen var det bara tio mil kvar..


Jag har fortfarande inte ätit godis,chips eller kakor sen i onsdagskväll, tycker det är starkt jobbat för att vara Elin! Lite stolt över migsjälv faktiskt!

Så i bilen idag blev det vindruvor och bananer!




Här har ni något att fundera på:

Är bergen tysta i Tystberga och lider människorna som bor i Lida?





'Cause everytime we touch,
I get this feeling.
And everytime we kiss,
I swear I could fly.
Can't you feel my heart beat fast?

Saknar dig.


Puss

Av Elin Rosén - 28 juni 2010 11:47

Haft picknik i det gröna vid vättern! Har väl ca 30 mil kvar!

 
Av Elin Rosén - 28 juni 2010 09:52

Bara 45 mil kvar! :-)

 
Av Elin Rosén - 28 juni 2010 06:22

Ja nu ska jag snart köra, ska bara fixa matsäcken som ska packas i kylväskan, vuxenpoäng på det!


Kommer nog blogga lite från mobilen under dagen!


Puss

Av Elin Rosén - 26 juni 2010 16:18

Jag tror att jag ska gå runt och vara otrevlig i två veckor nu. Det är så jäkla drygt att stå och behöva vara trevlig på jobbet, det är så utmattande. Så om jag är otrvlig nu i två veckor så orkar jag nog vara trevlig de sista veckorna innan jag slutar. Ska ringa chefen nästa vecka och säga upp mig. inget mer: var det bra så? dricka till den? Du har inte 50 öre? tack så mkt, varsågod, ha d bra, hej hej med ett fett smile, hejdå, trevlig helg. tack och hej. Öööhhhh... Jag är nog inte gjord för service yrket alls faktiskt.


jag väntar med att köra till stockholm tills tidigt på måndagmorgon typ vid sextiden så är jag framme någon gång mitt på dagen.. Sen på tisdag är det äntligen dags att åka till Västerås! "Bara" ett halvår sen jag var där sist, alldeles för längesen! Lite konstigt kommer det dock kännas, men mest bra! 


Ikväll blir det ett glas vin eller två, för att fira semestern! Lite trött blev jag nu när jag sitter i soffan här.. hade nog kunnat somna.. inget bra inget bra.. sötsugen som fan, har inte ätit något godis,chips eller kakor sen i onsdagskväll. Popcorn har vi kommit fram till att jag får äta iaf!


Puss!

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards