elinrosen

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Elin Rosén - 2 juni 2010 15:23

Jag blir så jävla lack. Jag LÄNGTAR  tills jag får flytta från denna förbannade håla, det tar alltså inte många timmar innan ryktet har spridit sig och vad man gjorde kvällen innan är ute.

Jag var och kollade på film igårkväll hos en killkompis, idag får jag ett sms av en annan kille, som inte hört av sig på två veckor, där han skriver "du kör hårt på ************** har jag hört..."


Vem fan är han?! Tror han att jag är någon jävla hora som kommer så fort han kallar eller? Och inte höra av sig på två veckor, inte ett ljud hör man, och sen detta. Ska jag sitta hemma bara för att han inte hör av sig eller?

Och ja, jag umgås nästan bara med killar, mycket att noja över, det har jag alltid gjort och kommer förmodligen alltid göra.


Jag kan inte vänta tills jag får åka till USA.

Slippa denna jävla skithålan, FUCK detta!




Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards