elinrosen

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Elin Rosén - 21 maj 2010 17:46

Eftersom jag i stridens hetta uttryckte mig lite felaktigt vill jag förtydliga en sak.

Det känns som att det brister i kommunikationen mellan vad hela laget vill och styrelsen, och när våra representanter, eller iaf en av dom, väldigt mycket uttryckt sitt missnöje med båda tränarna, och majoriteten ville ha kvar den ena, då känns det lite som att det brustit någonstans. Eller ja, vad vet jag, styrelsen kanske bara körde över vad majoriteten i laget ville utan att tala om för laget vad dom tänkte göra, och det tycker jag inte är okej eftersom det är en lagsport vi utövar och det borde vara vad laget tycker som gäller? DET är en sak som gör mig väldigt upprörd, hur styrelsen bara kunde sparka båda tränarna när laget ville behålla en? För jag vet en spelare i laget som uttryckt sitt missnöje med våra gamla tränare, pga av olika anledningar som många nog kan räkna ut med röven. Denna spelare är också med i styrelsen som en av lagets representanter.


Det är så jävla lätt att folk tycker jag unfair och orättvis som skriver såhär, men detta är vad jag tycker, MINA PERSONLIGA ÅSIKTER, och som sagt, svider det i ögonen på folk att jag är ärlig med vad jag tycker och inte är som resten av Sverige, jantelagen hit och jantelagen dit.

Jag tänker inte vända kappan efter vinden.


Puss.

Av Elin Rosén - 21 maj 2010 14:17

När jag får höra ännu fler saker som har skötts dåligt i detta med vårt tränarbyte så blir jag så jävla förbannad. Hur i helvete kan en styrelse agera så jävla dåligt? och hur representanter inte kan föra fram vad hela laget vill och vad laget tycker, det är så in i helvetes dåligt. Nä jag blir bara argare och argare ju längre detta går och när man får mer info om vad som sagts och inte sagts.

SKÄRPNING!


Nu flyr jag fältet ett par dagar, ska andas skogsluft i Småland fram tills  söndag.


Och sen har jag en annan sak som gör mig lack också, men det kan vi ta en annan gång.


"Jag blir så lack så jag ruggar"


Puss.

Av Elin Rosén - 21 maj 2010 13:18

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2

Vad tycker du om kärlek? Gotta love it

När kramade du någon sist? Onsdagsnatt

Saknar du någon speciell person?
Inte direkt

Har du svårt för att bli kär? Lite

Är du singel? Ja

När fick du senast en komplimang? Idag

 

 

 

HAR DU NÅGONSIN:

 

 

 

Varit medvetslös: Nej

Hånglat med nån riktigt ful: Haha ja

Hånglat med fler än 50 pers: Nej

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej!

Gjort något riktigt dumt? Ja!

Gjort något du verkligen ångrar? Nja kanske 

Åkt ambulans? Nej.

Gjort nåt olagligt? Nej

Fått din mamma att gråta? Tror inte det, hoppas inte!!

Slagit ner någon? Nej, eller haha nä

Skämts över dina föräldrar? Någon gång

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja

Tar du droger? Nej

Dricker du? Sällan

Vilka kläder sover du i? Trosor

Vad hatar du verkligen? hata är ett starkt ord

Är du ensam nu? Ja, bara jag och hunden hemma

Vill du gifta dig? Ja

Vill du ha barn? ja

 

 

 

SENASTE PERSONEN SOM:

 

 

 

Sov i din säng? jag

Såg dig gråta? Syster My

Fick dig att gråta? Hemligt

Du delade en dricka med? Kommer inte ihåg

Du gick på bio med? Maja

Skällde på dig? vet ej

Sa någonting till dig och vad var det? Hör av dig dig om det är något! ca 20 min sen

 

 

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

 

 

 

Gråtit? Nej

Kramat någon? Ja

Pussat någon? Ja

Köpt någonting?  underkläder

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards