elinrosen

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Elin Rosén - 5 maj 2010 12:02

Jaha, 11 timmars sömn inatt kan man leva med. Nu känner jag att jag är på väg in i en läsa mycket period. På sommaren läser jag hur mycket som helst, finns inget bättre än att ligga på stranden och sola och läsa.


Nu har jag kört tre pass på gymet, har haft träningsvärk efter båda dom första och jag kommer nog ha det efter detta också, ett bevis på att jag inte är så tränad i överkroppen men också ett bevis på att det ger resultat. :)


Ikväll ska jag jobba för My, 17-22, och imorgon slipper jag mitt morgonpass men ska jobba typ 15-22 istället, sen jobbar jag 18-24 på fredag, och sen mina vänner, jag har INGET planerat för denna helgen, så himla skönt!


Det har varit en sak som jag stör mig på sjukt mycket på jobbet. Det är ungdomar, säg kanske 12-17 åringar. FY för i helvete vad otrevliga man kan vara.. Säger inte hej när man kommer fram till kassan, säger inte tack när man får växel, plockar inte undan efter sig. Är uppnosiga och beter sig allmänt otrevligt. För helvete, uppfostra era barn! Det är det värsta jag vet alltså. Till och med dom små barnen är tio gånger trevligare. Och kom inte och säg att det är för att ungdomarna är blyga, det är bara ren jävelskap och ouppfostrat. SHAPE UP!

 

Puss.

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards