elinrosen

Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

Rättelse

Av Elin Rosén - 21 maj 2010 17:46

Eftersom jag i stridens hetta uttryckte mig lite felaktigt vill jag förtydliga en sak.

Det känns som att det brister i kommunikationen mellan vad hela laget vill och styrelsen, och när våra representanter, eller iaf en av dom, väldigt mycket uttryckt sitt missnöje med båda tränarna, och majoriteten ville ha kvar den ena, då känns det lite som att det brustit någonstans. Eller ja, vad vet jag, styrelsen kanske bara körde över vad majoriteten i laget ville utan att tala om för laget vad dom tänkte göra, och det tycker jag inte är okej eftersom det är en lagsport vi utövar och det borde vara vad laget tycker som gäller? DET är en sak som gör mig väldigt upprörd, hur styrelsen bara kunde sparka båda tränarna när laget ville behålla en? För jag vet en spelare i laget som uttryckt sitt missnöje med våra gamla tränare, pga av olika anledningar som många nog kan räkna ut med röven. Denna spelare är också med i styrelsen som en av lagets representanter.


Det är så jävla lätt att folk tycker jag unfair och orättvis som skriver såhär, men detta är vad jag tycker, MINA PERSONLIGA ÅSIKTER, och som sagt, svider det i ögonen på folk att jag är ärlig med vad jag tycker och inte är som resten av Sverige, jantelagen hit och jantelagen dit.

Jag tänker inte vända kappan efter vinden.


Puss.

 
 
Ingen bild

Olle

21 maj 2010 19:18

Elin,jag blir lite besviken och irreterad på dig när du skriver som du gör.Jag står för vad jag tycker och jag vill så klart lagets bästa.Och när jag och Sandra pratade med styrelsen efter vårt möte så förklarade vi att det fanns många som ville ha Andreas kvar.Jag tycker du hade kunnat ta denna diskussionen med mig i stället för att lägga skulden på mig här.Riktigt besviken på dig!!!

 
Emma

Emma

21 maj 2010 21:29

Jag tycker också det verkar vara lite skumt. Det är väldigt många som kommenterar att dem inte gillar situationen :S Fattar inte hur det har gått ihop att vi inte vill ha tränarna kvar!

http://910525.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards