elinrosen

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Elin Rosén - 18 december 2011 05:35

Nu har jag precis sagt hejdå till Jokki.. usch så jobbigt! Nu har vi gråtit två gånger ikväll jag och Jokki!

Det är helt otroligt vilka fina vänner vi har fått här, och Jokki är en alldeles extra speciell tjej! Jokki är en av dom mest knasiga, roligaste och underbaraste vännerna jag har! Som Jokki också skrev i sin blogg så är det ofattbart att vi inte kommer att ses varje dag, men samtidigt så VET jag att vi kommer att ses igen, först på skype under ett par månader och sen kommer Jokki till Skåne i sommar med alla andra fina tjejer härifrån! Jokki och jag har våra grejer ihop.. Julgranen, tummen upp minen, pizzadansen och så många grejer, iaf, här slänger jag upp lite bilder på mig och Jokki, jag låter dom tala för sigsjälv!


Fina fina Jokki!

 

Game time!

 


 

Sjunga är vi bra på ??

 

Julgransdansen

 

Party igen

 

ingen fattar utom jag och jokki såklart

 

<3

 

Nuså!

 

Också avslutar vi med den obligatoriska toabilden!

 


Jokki, du är en av de absolut bästa vännerna jag har! Don't you ever forget about that! <3


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards