elinrosen

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Elin Rosén - 13 december 2011 04:06

Om exakt en vecka är jag någonstans över atlanten och på väg till Amsterdam om allt går som det ska! :)


Puh, var ska jag nu börja detta inlägget.. Jag kan ju kanske berätta lite på svenska om överraskningen som knackade på dörren i fredagskväll:P Där hade ju då jag och Annelie sprungit eller ja, nu ljuger jag, JAG hade städat som en tok eftersom det skulle komma en inspektör och kolla in vår lägenhet! Istället så var det ju då nästan hela laget som kom förbi och knackelibankade på dörren och överraskade mig och Annelie eftersom vi ska åka hem!

Och gud vad jag kommer sakna alla! visst har vi kommit vissa närmre än andra, men det kommer bli väldigt tomt i hjärtat! De senaste dagarna har jag spenderat hemma hos jokki och vi har pluggat och bara umgåtts hur mycket som helst! Så himla mysigt, men det blir så påtagligt hur mycket man kommer att sakna dom fina flickorna!!


Hur som helst, finals week, skrev två st finals idag, en i statistics där jag fick 90 %, helt okej! Och sen hade jag en final i environmental science, och den kändes bannemig oförskämt bra! Lite läskigt faktiskt, och jag tror att resultatet har kommit in och det verkar som om det gick väldigt väldigt bra!


Imorgon blir det till att plugga inför accountingen på onsdag och sen har jag sista final på torsdag men där får vi ha notes med oss!


Annars är det väldigt mycket som ska hinnas med denna veckan, Adam åker hem på torsdag så imorgon ska vi gå och äta tillsammans, med annelie då också! Det ska packas, flyttas grejer, organisera, Annelie är ju inte den mest praktiska människan så man får påminna henne om massa grejer som vi måste göra och som måste hinnas med, gärna att hon ska börja organisera sina grejer redan nu, för annars kommer vi stå där på söndagkväll och Annelie har inte packat något alls:P Och då kommer jag lätt att få panik! :P

Så man får tjata lite på henne och få henne att inse att hon har ju faktiskt ganska mycket mer saker än mig också, och då har jag redan rensat och börjat planera och organisera mitt haha :P


Nu blir det nog ett avsnitt av julkalendern och sen blir det till att sova!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards