elinrosen

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2010

ångest som fan

Av Elin Rosén - 4 augusti 2010 20:55

nu har jag ångest. feteångest.

Jag ska verkligen vara borta i fyra månader och lämna allt och alla.

Söndagmorgon 8.35 går flyget till genéve, sen från genéve till washington och sen från washington till miami. Jag landar 8 på kvällen lokal tid i miami och blir hämtad där och sen skjutsad till West Palm Beach typ 15 mil norrut. Måndagmorgon kl 9 är det sen läkarundersökning och på tisdag kl 9.15 är det löptest och sen börjar träningen!

Jag har sån fruktansvärd huvudvärk, dessa två-tre veckorna har varit fruktansvärt mycket att tänka på och fixa med och det tar fanimej på krafterna.

blir ju inte bättre av att man har separationsångest big times att lämna familjen.


men men, blir väl en promenad ikväll för att rensa tankarna och undvika gråten.


puss.

 
 
Ingen bild

Arturo

4 augusti 2010 21:39

Dags att klippa navelsträngen och prova vingarna. Vem vill inte se världen utanför Veberöd ett tag?!!!

 
Iza

Iza

4 augusti 2010 22:24

du kommer alltid veta var "hemma" är snäckan! och believe it or not så finns vi faktiskt kvar! din familj finns ALLTID här!!

http://www.izaa.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

5 augusti 2010 03:33

Hej Elin! Jag vet hur du känner, men tro mig när jag säger att efter två-tre veckor kommer borta kännas hemma. Sen kommer du tycka det är jobbigt att åka tillbaks. Nu har jag varit utomlands min andra sex månaders vända. Men man ska låta sig ha lite ångest också :) Kul att läsa din blogg btw. kram

http://www.johannasaventyr.blogspot.com

 
Emma

Emma

5 augusti 2010 10:40

Det kommer gå jättebra sunken :) Jag vet att det kan kännas jobbigt att lämna allt, jag är likadan när det gäller familjen. Men när du väl är där och gör det du velat så länge så kommer allt gå jättebra :D Jag håller alla tummar på dig sunken :)

http://910525.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Wickan

8 augusti 2010 13:36

Det är din tur att komma ut och upptäcka världen nu. Inte behöva bry dig om någon annan än dig själv! Lyckas och misslyckas, skaffa nya erfarenheter. Vi står bakom dig och stöttar full ut =) Roa dig och lär känna nya människor, det är du värd. Och du, blir det för läskigt så finns vi alltid här för dig!
Så se till nu o ha det riktigt jävla roligt, utan krav, utan stress, bara njut! =)

 
Ingen bild

mia

9 augusti 2010 13:33

Da ses vi snart! skoj skoj....men loppasset imorgon ar en mardrom. jag och annelie har sprungit varje dag nu sen vi kom tillbaka. Sedan ska du inte oroa dig, du vet var hemma ar. det e jobbigt i borjan att veta att familjen inte e runt en som den alltid varit, men se pa mig jag kom hit for att vara har i 5 manader och ar kvar har an efter snart fyra ar. Men nar du kommer hem sa ar allt anda som vanligt. sa du ska inte oroa dig. vi finns har hos dig. e det ngt sa e det bara till att komma over till var lagenhet. ses pa lakar undersokningen. puss

 
Lotta

Lotta

14 augusti 2010 10:00

Nu har du ju hittat ett sätt att komma utanför 50 skyltarna i Veberöd Elin!! Lite anpassningstid så blir det hur bra som helst!! Och lilla Sverige och allt här hemma finns ju kvar!! Go for it!!

http://equaltonone.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards