elinrosen

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Elin Rosén - 27 december 2009 22:01

Här följer ett antal bilder från juldagen! Nu kom dom ju självklart i omvänd ordning, så detta är ju då linus i bilen på vägen hem...                                    

Av Elin Rosén - 27 december 2009 08:19

ja här står man en söndagmorgon på jobbet och här är skitdött. det tog 30 minuter innan första kunden kom.


Jag,Helen ,Linus och KK var ute på juldagen, vi tog oss till tingvalla, jag hade inte varit där på fem år så jag tänkte att jag får ge det en chans till.

Och det är jag ganska glad över för att gud vad kul vi hade! Riktigt kul! Sen att vi hinkade in sprit, jag nämner inga namn*host*LINUS*host* det är en annan femma. Jag mådde förvånansvärt bra för att ha druckti så mycket, men jag är glad att jag bytte pass igår, skulle egentligen jobbat morgon men bytte så jag fick kvällen istället. det kommer snart lite bilder från kvällen. Vi var hemma halv fem på morgonen, det tog lite tid att komma hem för att  vi var tvungna att stanna ganska ofta för att NÅGON, jag nämner inga namn *host*LINUS*host* mådde dåligt. Han mådde inte så bra igår och han fick nog min baksmälla också. Träffade massor med gamla vänner som jag inte träffat på väldigt länge, lagkamrater, klasskamrater och så vidare. Kul var det iaf! Lätt bästa kvällen på ett bra tag!   


Så dagen igår spenderades på soffan coh sen var vi nere på puben och åt innan jag började jobba. Och moster Lotta och kusin Rickard kom ner igår också och stannar väl till tisdag, kul!


Och jag måste hinna packa, vet inte hur jag ska hinna!


igårkväll fick jag lite ångest över alla fyllesms och fyllesamtal... jag tillhör nog en av dom som borde ha alkolås på mobilen också!


Nu får jag väl göra ngt vettigt här,


Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards