elinrosen

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Elin Rosén - 11 december 2009 22:06

ja vad gör Elin Rosén en helt vanlig fredagkväll när hon ska upp och jobba dagen efter? jo jag vet, hon surfar runt och kollar intressanta mallekombinationer! vad hände här liksom? hittar inget interssant i sverige dock.


ibland undrar jag hur mitt liv hade sett ut nu om jag inte hade träffat Marie? jag tror ju inte jag hade suttit en fredagkväll och kollat runt på mallekombinationer. hade jag varit där jag är idag? hur hade mitt liv sett ut? hade varit intressant att veta.


   Det här är ett par månader sen... Hector <3


Puss!


Av Elin Rosén - 11 december 2009 20:16

Nej just det, det är fredag idag. oj oj vilken dag på jobbet, full rulle hela tiden, lagret fullt med varor, massor med folk, slut på sedlar and so on.


nu har jag ätit tvmiddag med mamma, hasselbackare och lövbiff, och nu fortsätter idol strax.

klockan ringer 06.00 så det blir sängen direkt efter idol, bör vara på jobbet vid 06.30 sen jobbar man till 15. kul. i need the money.


well well cykelställ, ha en trevlig fredag!


puss!

Av Elin Rosén - 11 december 2009 14:36

ja nu är izzie inte så jävla söt längre, hon hade tagit sig ur buren och ut i lägenheten när my kom och skulle hämta henne. jävla hundskrälle, hon har alltså bräckt upp pinnarna och ålat sig ut. ja, just nu är hon itne värd mer än vatten i mina ögon.

Av Elin Rosén - 11 december 2009 09:16

Jag tror det där var tyska, men jag har ingen aning. Iaf, sovit som en stock inatt, vaknade halv nio av klockan, sen ville Izzie inte sova mer, nu försöker hon få tag på ett ben som ligger under soffan.. suck. Idag är det jobb 12-18 som gäller, men först, en långpromenad med Izzie så hon blir någorlunda trött, hostan är mkt bättre än i onsdags, det är skönt att höra.


Ja, har ju gjort ett träningsschema nu, kan ju säga att jag har träningsvärk i rumpan och ner mot låren, trots att jag stretchade! Men men, det är bara att ligga i ikväll igen. Ikväll blir det även Idol, och lämna av Izzie, sen jobb hela helgen. Yay.


inte bra att ligga vaken och smsa om kvällarna, man somnar ju aldrig.


Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards