elinrosen

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Elin Rosén - 20 september 2011 02:43

Idag fick en megaprestationsångestattack(långt ord), detta var nog den värsta jag haft hitintills. Det tog ett tag innan jag insåg vad det var, eftersom jag inte haft det sen i våras.. Under träningen tog den i, och jag fick uppbåda alla krafter jag hade för att koncentrera mig på att andas in genom näsan och ut genom munnen för att inte hyperventilera och storgråta. Och folk säger hela tiden, men varför har du det? Och jag kan verkligen inte förklara varför jag har det, men ända sedan jag kom hit i augusti förra året så har det blivit mycket mycket värre än innan. Jag vet att jag egentligen inte har någon press på mig här, hallå, engelska är inte mitt förstaspråk och bara att vara här är en prestation i sig. Men det är något som ligger och gror djupt inne i mig, och det enda som jag hittat riktigt mycket som hjälper är att lägga mig ner och läsa en bok, för då försvinner verkligen alla mina tankar in i boken.. Fick en liten attack nu ikväll efter jag kommit hem också, men den har försvunnit lite nu..


Hade ju då två prov idag, har fått reda på ena provet, och där fick jag 78, och jag var verkligen rädd att jag skulle faila, för vi hade bara pluggat igårkväll.. Accountingen har jag inte fått reda på än..


Imorgonbitti kl 7 är det workout i gymmet för min del!

Nu ska jag strax slötitta mig igenom första avsnittet av 2 ½ Män med Ashton Kutcher och sen sova!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards