elinrosen

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Elin Rosén - 25 februari 2010 18:35

Idag är det torsdag, och jag har jobbat 05-12. I morse var jag fan tröttare än vanligt och kände mig lite underlig. Och nej, jag är inte gravid som någon undrade. !


Efter det var det till att sticka hem och sova typ en timme för att sen hasta iväg till bussen. har haft körlektion i två timmar. Inte kul när det var hur disigt som helst och vi körde landsväg och körde vändningar och lite sånt. Jag är ganska trött efter en sån lektion.


Min tatueringstid hade blivit dubbelbokad imorgon så det blir onsdag 3/3, samma dag som uppkörningen, kl 15.00 Petra ska följa med och hålla mig i handen  

Läskigt värre, har nästan bestämt helt var jag ska ha den!


Ikväll är det träning, fysträning i Dalby, me like. Jag älskar verkligen fysträning, att verkligen få ta ut sig till max! Och att få tävla!   


Imorgon är det körlektion 10-12, och sen ska jag försöka ta det lite lugnt och så, ska jobba imorgon 17-24, need the money.


På lördag blir det förhoppningsvis en slappedag med hundpromenader och sova länge och sen städa och organisera och tvätta såklart.


Nu blir det laddningsmusik inför träning!


Puss!

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards