elinrosen

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Elin Rosén - 10 februari 2010 11:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elin Rosén - 10 februari 2010 09:29

Jaha, näsan rinner, ögonen svider och man jobbar och står i. I måndags jobbade jag 12-22, nu har man nästan börjat vänja sig ju! Har jobbat tre måndagar i rad nu fullt pass. Segt, men det går. Igår var jag på linskontroll på Burlöv Center, mamma och farmor och farfar åkte med mig. Inte så oväntat har min syn försämrats igen och jag har fått starkare linser.

Så har det varit sedan jag började med -1.0 och -1.75 Nu ligger jag på -4.75 och -5.25 Hallå blindstyre utan linser eller glasögon. Sen igår när jag kom hem så jobbade jag 14-18.30, för Erik åkte till Thailand igår och Magnus kom hem från Thailand igår så han ville hinna landa litegrann innan han börjar jobba.


Sen igår var det vattengympa, jag ligger ändå inte efter så mkt, ligger nog bland de 3-4 första i det mesta faktiskt. Men träningen är verkligen jobbig, det är den. men skönt att man slipper träningsvärk  


Idag skulle jag inte gå upp förrän vid 11 tänkte jag, men shi fick jag. Mathias gick hem vid kvart över ett inatt. Jag väckte maja i morse och såg till så hon kom till skolan, och halv nio kunde jag inte somna om. Låg kvar i sängen en stund men gick sen upp och åt frukost, gav hundarna mat, slängde in tvätt i maskinen. och nu sitter jag här!


Ska ta bussen till Lund kvart över tolv, ska träffa Aleks, vi ska fika lite   Sen när jag kommit hem ska jag sticka hem till Jocke och prata lite angående USAresan, han har ju bott där borta och ska berätta lite om vad man kan göra. Så det blir lite planerande där. Jag är en sån person som inte kan backpacka, jag måste verkligen veta vad jag ska göra och vart jag ska. Men sån är jag !


Ikväll tänkte jag ta en sväng till körskolan och plugga lite, även på fredag tänkte jag.


Åh nu snöar det igen! Även om jag varit snö optimist ända sen den första snön föll så tycker jag nu att det börjar bli lite väl mycket.


Puss!

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards