elinrosen

Direktlänk till inlägg 11 december 2010

Memories

Av Elin Rosén - 11 december 2010 03:46

"Eloise!"

Haha Arvingarna snubblade jag över på Youtube.. Och ja, jag har många minnen till Arvingarna!

Haha när jag var liten ville jag gifta mig med Casper, det hade jag iofs inte bangat nu heller, han är ju så snygg!


Och Arvingarna för min del leder ju osökt till Dansgalan i  Veberöd.. Årets happening i byn.. haha..


Mitt första år på Dansgalan var år 2004, vi serverade med damlaget på lördagen och då fick vi gå dit på kvällen.. haha kanske liiite för ung då!


2005 gick jag nog båda dagarna, vet bara att jag gick dit på lördagen också efter vi serverat med herrarna, och jag ditchade Helen för en snygg kille haha!


2006, året då jag var ganska bra full! Jag kommer ihåg att mamma också var nästan lika berusad som jag och vi gick och höll krokarm på vägen dit och fnittrade! Och jag söp bort en jacka också! Haha och skulle gå på efterfest och stod utanför Izas och Jimmys lägenhet och viskade" Scccchhhh säg inte att jag är här" samtidigt som jag gömde mig bakom någon! haha! Det var också det året jag somnade med telefonen i handen samtidigt som jag skrev ett sms.. haha som inte ens kom iväg..! :P


2007. Nog det tråkigaste året för mig på dansgalan!

Jag gick med min dåvarande kille, som fick gå in med Jimmy och Micke, eftersom min kära bror hade blivit asfull, och kom inte ens dit, så han försenade mig, eftersom jag var tvungen att gå in med pappa men som fick ta hand om Linus, snacka om att jag blev pissed off på honom!


2008, haha detta året var första året jag fick gå dit utan mina föräldrar, och det såg jag till att berätta för ALLA! :D haha! 

Glad i hågen var jag! :P


2009, tjena mittbena fyllan! Ja, detta året vettefan vad som hände, eller jo det vet jag faktiskt! Kom hem kl 6 på morgonen! Haha!


2010, detta året, fick in en rejäl fylla, hade riktigt kul!

Haha fast, jag var vääääldigt bakis hela dagen efter, och sen satt Jimpa och Micke och berättade för mig vad jag gjorde på kvällen, och det gjorde även vissa kunder som kom in på jobbet haha!


Det bästa med Dansgalan är nog ändå vår förfest! Vi är alltid hemma hos pappa, jag har varit där alla år utom ett, tror det var 2006!

Vi har alltid supertrevligt och det är väldigt uppskattat av vännerna!

Sen kommer ju alltid Perikles och Arvingarna till Dansgalan, I LOVE IT!


Här kommer lite bilder jag hittade som alla är från någon dansgala!

Nu kommer jag nog få på fan av mina syskon, tur jag är så långt bort hihi! :P


detta måste något av de första åren, tror faktiskt det är 2005!

kolla in Linus frilla..

  Ja vad säger man?

  Eh va händer?

  Okejdå en normal bild.. detta var 2006

  2009, lagom på lyset med färdkosten i handen!

 

2010, here we go again

 

??

 

Undra vad folk tror om familjen rosén eg?

 

Ja något händer med bror min också..

 

Min och Mys obligatoriska partybild

 

Jag lovar, vi kan se normala ut också..

  Och Iza blundar inte alltid på bilder..

 

Ja och då återstår det att se vad som sker på Dansgalan 2011, I'll be there, thats for sure!


Så från en sak till en annan apropå ingenting, fan vilken röst carola har! säga vad man vill om henne som person, men sjunga det kan hon fanimej!


Nä om man kanske skulle ta sina funderingar och kila och sova kanske? Ska hjälpa Annelie att flytta det sista imorgon förmiddag, ska vara hos henne vid halv tio.


tack och godnatt!


xoxo,

Elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards