elinrosen

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Elin Rosén - 10 december 2010 23:39

Jag trodde då aldrig att den här dagen skulle komma.. MINA FINALS ÄR ÖVER! Nu blir det en hemsk väntan på resultaten bara, eller iofs, jag har fått reda på min datorfinal också, där fick jag 93 % på teoretiska delen, och 97% på praktiska delen! Fick till och med ett mail från läraren där hon skrev " You did great, 97!!"

Så det kändes bra. det är den där jävla marketing som jag är väldigt orolig över.

Idag hade jag då sista provet, det var i international business, och det kändes faktiskt också okej, ska bli spännande att få tillbaka det!


dagen idag har annars inte varit så givande, eller ja, jag har ju faktiskt kört bil för första gången i staterna! En manuell växellåda där man itne vågar trycka ner kopplingen för att bilen skriker.. Så man körde typ som en kratta för att man inte fick i rätt växlar och dylikt, men fram och tillbaka kom vi, tilläggas ska att detta var i rusningstrafik haha.. Ska köra en runda imorgon på förmiddagen också med det sista av Annelies grejer.


Ikväll ska vi ut och käka lite, ska bli kul! Dock ska jag inte med på festen ikväll, jag behöver sooova.. och bara vara.. Skallen är så utmattad nu, ja hela kroppen är utmattad. Ska bli skönt att vila ett par dagar och sen kan man komma hem och vara fit for fight!


Jag vid poolen för några veckor sedan

  Här har vi det bra kan ni tro!

 


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 10 december 2010 04:54

den filmen såg jag med Annelie och Mia ikväll! det är en bra film, jag blev glad, glad inombords av att se den!


Imorse hade jag ett prov i marketing. tjena mittbena.inte lönt att prata ngt om det.


sen tvättade jag, har börjat packa lite nu, på lördag lämnar jag nycklarna här och går till mia för att bo där dom sista dagarna.


sen satt jag och Annelie på panera i nästan fyra timmar för att plugga. IGEN. jag höll på att somna så trött jag blev.


nä jag ska faktiskt försöka sova nu. Har så himla svårt att sova om nätterna nu, vetifan varför!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards