elinrosen

Alla inlägg den 25 mars 2015

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen.
Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken.
Häll 5 msk havregryn i 1 1/4 dl lättmjölk och ha i några tsk russin. Låt stå i kylen över natten. Ta ett äpple och en banan för att skiva i havregrynen.

Jag önskade så att detta skulle vara gott. Men nä, havregryn är inte min grej. Jag har ju aldrig ätit gröt, inte ens när jag var liten. Och kalla havregryn var inte heller något att hurra för. Så imorgonbitti ska det bli en smoothie på färska jorgubbar, färska hallon och blåbär som jag tagit fram från frysen idag. Blandar i lite kvarg, ev lite spenat och chiafrön. Kanske något knäckebröd till det :)

Vi var och storhandlade idag så nu är förråden fyllda igen :)

Nä nu blir det snart sängen igen, har precis gjort lite övningar för knäet också.

// Elin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards