elinrosen

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Elin Rosén - 11 juli 2012 19:58

Ibland snurrar det alldeles för mycket i mitt huvud. Jag kan verkligen bli en grubblare som bara snurrar in mig på speciella saker tills jag varken vet ut eller in!


Idag har jag hängt upp mig på en sak som jag tror att jag inte borde hänga upp mig på..  Jag är ju då 22 år gammal, och kan för allt i världen inte komma på vad jag egentligen vill bli, jag känner liksom inte " åh men ja, det vill jag bli och jobba med resten av mitt liv", och jag känner stress/press över att jag BORDE veta och känna vad jag vill göra med mitt liv.. Ska jag bli en person som bara vandrar rundor och aldrig kommer fram till vad jag vill bli? Jag beundrar de människor som verkligen har ett driv och passion för sitt jobb, och jag önskade så att jag kunde känna samma driv och passion för något som jag vill göra. Jag menar, jag kan nog komma på 10 st olika yrken som jag kan tänka mig att jobba med, och vissa av dom är så långt ifrån varandra dom kan komma!


Men egentligen i dagens samhälle behöver man ju inte plugga direkt efter gymnasiet, du kan ju börja plugga när du vill oavsett ålder!


Men trots att jag vet det så kan jag inte låta bli att innerst inne fundera, och fundera, och fundera, och fundera.. vad vill jag göra? vad vill jag bli?


what to do what to do... :/


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards