elinrosen

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Elin Rosén - 29 februari 2012 14:59

Min hangup just nu är jordgubbskräm med krossat knäckebröd i och knäckebröd med smör och norrboda prickikorv på! Så jäkla gott!


Idag var jag flitig, jag hade bestämt träff med Iza på gymmet halv tio, så då tog jag istället för bilen CYKELN! Så jag satte mig och trampade iväg, och jag var där alldeles lagom till halv tio! Så blev det ett pass på gymmet, lite uppvärmning och sen körde jag lite armar och mage! Och sen stack vi hem till mamma en stund och sen cyklade jag hem igen! Så flitigt! och så jobbigt!! Helt otroligt, jobbigare än att sitta på cykeln i 30 minuter och köra back programmet! Hela vägen in till byn hade jag dessutom motvind! Och när jag kom hem så blev det fil och musli och inget onyttigt!


Nu har jag hunnit slumra lite på soffan, hängt upp tvätten, ätit lite kräm, och nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen köra in till byn! Ska äta med Jönne och sen ska vi titta på landskampen som spelas ikväll!


Tjingeling så länge!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards