elinrosen

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Elin Rosén - 29 mars 2011 01:39

Dagen började med ett prov som jag varit nervös över.. Jag ligger ju illa till det i det ämnet men vet ni vad? Idag gick det bannemig bra och jag fick 91% av 100 på provet! :) Men idag har jag varit så himla trött, efter provet imorse gick jag och la mig igen.. Så himla trött var jag, hade gått upp lite tidigare också för att läsa det sista till provet.. det går ganska bra för mig nu.. Och nu är det bara fem veckor kvar i skolan och sex veckor tills jag kommer hem! Helt galet! :)


Jag ser så mycket fram emot att komma hem, inte så att jag har hemlängtan som förra terminen, men det är liksom skillnad på att se fram emot och ha hemlängtan..:) Sommaren kommer bli så kul! Kanske kanske kommer Jossan ner till Dansgalan och hänkar på där, och sen ska jag upp till henne en sväng, hon bor ju bara typ 45 minuter från Moster Lotta! :) Ska försöka hinna med Västerås och Stockholm, sen är vi anmälda till Åhus också, Iza ska ploppa ut en unge, och dom ska gifta sig, ja herregud vad det kommer hända grejer!


Haha idag köpte jag ett litet paket mariekex, och mina syskon kan ju intyga att vi nästan alltid har smör på våra mariekex, så utbrister Jossan" vad fan gör du? har du smör på?!" Jag bara ja vadå då? Tydligen så har hon aldrig ätit mariekex med smör på.. Haha:p Jag tyckte det var himla underligt:p


igårkväll blev min middag ris som jag kokade hos Annelie och dom, så gott att bara sitta och äta vanligt ris för en gångs skull haha.. Och ikväll så var maten hemsk i cafeterian, så min middag idag har bestått av två activia yoggi, vinruvor, mariekex och en apelsin.. Och vi hoppas på träning imorgon!


just nu är det dåligt väder, jag vaknade upp imorse av att det var mörkare än vanligt, och jajamän, thunderstorm!:D har nog aldrig varit så glad över dåligt väder haha! :) Men värmen har faktiskt börjat bli lite dryg här.. Så nu gör det inget att det ska vara dåligt väder i ett par dagar..:D bara att hålla tummarna för att träningarna inte blir inställda dock! :)


såhär blir det om man zoomar på min kamera.. inte bra med andra ord..

 

 

  Såhär kan man flyta med en delfin..:)

  Här hänger det folk i luften och svävar..

  Fina fåglar flög där omkring också..

  Jag fastnade också..

  Späckhuggare

  Ganska nära

 


det var allt för ikväll.. på återseende!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards