elinrosen

Alla inlägg under mars 2010

Av Elin Rosén - 30 mars 2010 16:22

Ja nu är aagje badad och ren, ngt kilo lättare kanske med tanke på hur badkaret såg ut, får be pappa ha i lite kaustiksoda så det inte blir stopp:D

Nu återstår det att hämta buren, packa, städa, kolla bilen, packa lite till, planera körning och klippa småhundarna så dom blir lite fina! :)


Nu blir det till att sätta igång!


Puss!

Av Elin Rosén - 30 mars 2010 09:41

Same procedure as last time.


  Puss

Av Elin Rosén - 29 mars 2010 13:20

Undra om det räcker att jag skriver "my lips are sealed "angående träningslägret? blir folk glada då kanske?   

Puss!

Av Elin Rosén - 28 mars 2010 13:53

Ja bättre fotbollsspelare har vi nog inte blivit, men kul har vi haft.

Kommer mer senare.

Nu ska jag sova.


Puss

Av Elin Rosén - 24 mars 2010 14:33

Igår körde jag, My och Linus till Malmö för att se MFFs hemmapremiär mot Örebro, ett sjujäkla tifo var utlovat. Och ja, när vi gick in på arenan fick alla varsin stor flagga och ett papper att läsa. Det drogs ner två stora "lakan" över ståplats innan matchstart. Och ja, det var en bra match!

Malmö spelade riktigt bra och vann med 3-0. En trevlig kväll med syskonen!


Men alltså seriöst, Wilton är ju bara för dålig. Han missade inte bara en straff, han missar i det defensiva jobbet, missar passningar, gör dåliga mottagningar, felvärderingar, ja han är dålig helt enkelt.




För övrigt så är detta en dag som man inte orkar göra något.


Och en sak till, Cred till Emma"Sunken" Larsson som är bra på att blogga med många uppdateringar:D


Puss!


Av Elin Rosén - 23 mars 2010 11:18

Du tycker inte riktigt om den trista, gråa vardagen utan behöver omväxling och ett högt tempo för att må bra.

Känner du av tristess eller någon form av hinder eller hot flyr du gärna in i din inre känslovärld och fantiserar och romantiserar.

Du tänker och planerar i stora och breda perspektiv, men ofta faller dina goda idéer på ett lite dåligt självförtroende.

Puss.

Av Elin Rosén - 22 mars 2010 21:15

Ja det suger verkligen. Och att man blir kallad för Hydro-Elin gör inte saken bättre. Iofs, man får alltid reda på typ allt skvaller om allt som händer och inte händer i byn. Me like.

 

Jag orkar inte alltid ha ett leende på läpparna.

Ständigt ha ett happyface.

Nu har jag jobbat 5 dagar i rad. Jag är socialt utmattad, kan man vara det?

Och ja, nu tänker jag alldeles för mycket igen.

 

Analyserar-Elin kanske skulle funka bättre?

 

För jag vill ha en tro på det jag gör.

Jag vill så gärna ha en tro på framtiden.

 


 

 


Av Elin Rosén - 22 mars 2010 17:25

Ja idag blir det ingen träning, slutar jobba halv sju, Blir till att åka hem till mamma en sväng och prata lite, sen gå en långpromenad med Aagje och sen slänga sig i soffan med lite böcker.. Lite ta det lugnt kväll ikväll. Varit mycket nu i helgen. Och kommer att vara två veckor framåt.


På fredag åker vi på träningsläger, kommer hem söndag.

Sen torsdag nästa vecka, 1 april. åker jag till småland och är där tilld en 4, på hundläger. Sen den 4 åker jag direkt upp till Stockholm för att träffa Marie och hämta hem Maja. Åker hem den 6. ja full rulle.


Folk tycker tydligen att jag alltid är upptagen. Men jag gillar att ha saker att göra, tiden går fortare och jag gillar inte att sitta ensam hemma alltid.

mitt liv är sånt, jag har alltid haft mycket med fotboll och träningar och dylikt, och så kommer mtit liv förbli ett bra tag framöver, har inte tid till något annat.


  


Puss

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards