elinrosen

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Elin Rosén - 20 januari 2010 19:24

Idag var jag ju ute på Revinge med Petra och hundarna. Vi var ute i 1 ½ timme, till och med så att vi vid ett tillfälle inte riktigt kunde lokalisera oss! Men vi hittade tillbaka till bilen så småningom!  Här kommer lite bilder!


 

Jättesöta Agnes fick ett täcke på sig.

  Signe fick för sig att köra huvudet i snön hela tiden.   Hippie, Fabian och Fendi väntar på att få gå över vägen   Full fart på vägen tillbaka när det visslas eller kallas   Sisten tillbaks är en rutten fisk!    

Långsnoken


Mobbning, bara för att Aagje inte har lika lång päls som dom andra.. :(


Puss!     

Av Elin Rosén - 20 januari 2010 10:09

Ja det snöar fortfarande, och snart ska jag ut med Petra på Revinge och gå en lång runda med hundarna, idag blir det 6 st, Hippie,Aagje, Signe, Fabian, Agnes och Fendi, i åldersordning med äldst först   


Sen ska jag ut till Marie och packa lite saker, hundsaker och så som jag kan behöva!


Igår skrev jag ett långt inlägg om matchen i handbollsEM, och internet hänger sig och det försvann, störigt!

I vilket fall som helst så var det bedrövligt att se, den första halvleken var helt okej, men vad händer i andra halvlek? det är inte en enda kille som tar ansvar för sina lägen och vågar skjuta, utan såna fegisar som passar istället för skjuter när dom har ett läge. I första halvlek sa jag till pappa " Shit vilket tempo Sverige har i sina passningar" och det försvann helt i andra halvlek. Vi föll in i Sloveniens tempo och det gynnade ju inte oss. Sen tycker jag att man kunde tagit ut Kim Andersson i offensiven och bara spela honom i defensiven eftersom han var punktad hela matchen. Då kunde vi lika gärna spelat med någon annan som inte blir punkat och kunnat spela normalt. Tror inte vi tar ett enda poäng i denna gruppen om vi spelar så, pinsamt sverige. Storstryk mot Tyskland och Polen? ja. Enda som gjorde en glad var att ser Beutler i målet. utan honom hade det blivit ännu fler mål för Slovenien. PINSAMT SVERIGE! DET ÄR SÅ MAN SKÄMS!



Puss.

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards