elinrosen

Alla inlägg den 26 juli 2013

Av Elin Rosén - 26 juli 2013 12:46

Det är fredag, och jag är bitter. Jäkligt bitter idag. 12 veckor har gått. 12 fucking jävla veckor utan fotboll, 12 veckor sedan min tillvaro raserades. Träningen började denna veckan, 3 av 3 träningar har jag varit på. Jag gläds så åt att vi har gjort iaf 2 riktigt bra träningar, jag måste säga vi, även om jag inte kan vara med. Säger jag vi så är jag liksom fortfarande med på ett hörn, även om jag inte bidrar till att vi gör bra träningar. Jag får stå och se på, se på när alla andra får göra det jag älskar.


Min tillvaro har väl börjat ordna upp sig, men så ibland, ibland blir jag såhär ruttet bitter. Jag försöker att inte visa det, försöker att vara mitt goa och glada jag på träningarna, men så ibland är det svårt.


Jag ska väl inte klaga egentligen, det går ju framåt lite iaf, sakta, ytterst sakta. Nu kan jag ju liksom nästan göra en hel knäböj. jag får lov att cykla, jag får lov att köra crosstrainer. Men ändå. Det väger inte upp för det jag missar. Att lufsa runt där ute på planen med min tjejer, skratta och ha kul. Att göra det där målet, att lyckas med den passningen, att kunna hjälpa min lagkamrater till rätta i jobbet på planen.



Gud vad jag saknar det.

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards