elinrosen

Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Elin Rosén - 30 juni 2013 10:55

Idag blir det nog en soffdag. Regnet vräker ner och det är allmänt grått och trist. Andreas har precis åkt iväg till tatueraren för att göra sin arm färdig, som ju blir en 3/4 sleeve, och inte en halvsleeve som jag trodde. Han är nog inte hemma före kl 16 så jag ska spendera dagen på soffan. Just nu tittar jag på American Idol och sen funderar jag på en film eller läsa vidare i boken...


Igårkväll var vi i Tängelsås hos Linus och Martina och vi spelade lite spel och sen avslutade vi med att titta på en film, Hansel and Gretel, intressant film haha.


Nu har halva semestern gått, och nästa vecka är väldigt oplanerad, iaf fram till fredag då vi åker till Göteborg för en mysig weekend där. Lördagkväll är det konsert med Rascal Flatts och jag ser så mycket framemot det! :) OCH, man får inte glömma hotellfrukosten när man bor på hotell, den bara älskar jag!!! :)


Lite mer bilder från Barcelona!


Tidigt på morgonen väntar vi på tåget till Kastrup

 

Stretching efter första träningspasset

 

Det här väntar en i telefonen om man lägger den ifrån sig..

 

Lycklig tjej på stranden

 

Jag var också lycklig :)

 

Så fint

 

Fridfullt

 


 

På väg runt Camp Nou

 

Sjuka katedralen La Sagrada Familia



 

Middag på Hard Rock Café

 

Otroligt fint

 


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards