elinrosen

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Elin Rosén - 11 juni 2013 19:28

Här sitter man och sitter. Tankarna far i skallen, inte bara om knäet, utan om allt annat. På gott och ont, för jag vet att jag har tankar som inte borde existera och som det inte finns fog för. Innerst inne vet jag det men ändå så kommer de smygande. Med jämna mellanrum.


Innan idag fick jag en känsla i kroppen, en känsla av overklighet. Har jag verkligen dragit av mitt korsband? Kan jag verkligen inte springa? Kan jag inte böja benet helt? Och nä det kan jag inte, och jag kan inte springa. Men ändå så känns det förbannat overkligt ibland.


Riktigt seg dag på jobbet och bussen hem fastnade bakom en traktor så jag blev 20 minuter sen hem. Och nu sitter jag här och sitter. Har ätit mat hos mamma, gjort mina övningar och tvn är igång med fotbollen.


Idag känner jag mig bedövad. Det känns som jag inte har några känslor i kroppen. Jag vill bara gå och lägga mig och dra täcket över mig. Jag ska bara överleva morgondagen på jobb och sen är jag ledig i tre dagar. Och snart är det semester.


Återstår att se hur det blir med USAresan i höst, vet ju ingenting om operation och när det kan bli. Jag vill så jäkla gärna komma iväg till USA och mina fina tjejer som är kvar där. Jag vill ha min magnetröntgen nu, och jag vill ha mitt återbesök till läkaren och besked därefter.


 

Den här tjejen saknar man! En av många som kommer att finnas i mitt hjärta för alltid!

 


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards