elinrosen

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Elin Rosén - 3 december 2012 11:12

Jag bara älskar vädret!!! 13 minusgrader imorse när jag gick upp, och inte behövde jag skrapa rutorna på bilen heller! Nästan så att när man andades genom näsan så frös det ihop! Gotta love it!


Igår var det julskyltning, och så härligt det var! Mycket folk på byn, snöfall och jättemysigt! Jag har ju inte gått på julskyltning på två år eftersom jag varit i USA när det varit tid för den.. Men igår blev det äntligen! :)


Är tillbaka på jobbet igen, i fredags hade febern släppt och under helgen har det blivit bättre.. Jobbar fyra dagar denna veckan, ledig på onsdag då det är dags för tandläkaren! Usch..


Igår åkte det upp en julgardin hemma! På de 8 åren Andreas har bott där så har det inte förräns nu kommit upp en julgardin.. Han är lite anti julen han, min fina man... Men det ska det nog bli ändring på!


Ikväll ska jag nog en sväng till träningen och snöra på fotbollsskorna, och springa och hämta bollar..


back to work!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards