elinrosen

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Elin Rosén - 11 januari 2012 10:30

Eller ja, deluxe är väl att ta i, men jag har iaf sovit till halv tio varje dag denna veckan, så underbart skönt! :)


Idag ska jag skriva färdigt mitt CV, det ska skrivas ut och fixas till, och sen ikväll ska jag jobba 16-21!


mötet igår var väldigt givande, jag ser så himla mycket fram emot den här säsongen, och varenda gång jag tänker på att jag ska få spela i veberöds aif, få springa ut på romelevallen och ha min egen plats i omklädningsrummet, så fylls jag av en speciell känsla som är svår att förklara, men jag vet inte , jag bara myser vid den tanken! Jag är ju ändå uppväxt i veberöds aif och på romelevallen..


Kan ju säga att jag har sovit pissigt inatt, Andreas också, sjukt irriterande natt, drömde massor med saker som jag ändå inte kommer ihåg nu men som var konstiga..


Imorgon skulle jag till Kulans Idrottsskadecentrum men dom ringde nu för en stund sen och hon som jag skulle gått till imorgon har fått lunginflammation, så jag får gå till en annan sjukgymnast istället, fast på fredag kl 14!


Och i helgen är det fotboll för hela slanten, fredag,lördag och söndag! De e nice!


Lite svamligt inlägg såhär på förmiddagskvisten, men jag tittar på Grey's Anatomy samtidigt och det är ju oliiiidligt spännande! moahaha.



Kolla in vad glad fillefisen kan vara! :)

 


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards