elinrosen

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Elin Rosén - 10 januari 2012 21:22

Ja vilken hektisk dag! Det var fullt upp på jobbet, nytt datasystem att lära sig, det mesta kan jag men ändå,inte jobbat där sen i augusti så, men jag var där till 16.30, skulle på möte 18.30 med min nya tränare, och andreas hämtade mig och självfallet hade det inträffat en olycka på vägen hem, så det var stressigt hem och laga mat, och sen stressa in till byn, dumpa älskling hos jimmy som fyller år, och sen iväg på mötet som tog 1 ½ timme nästan, och nu ska jag sova!


Ska jobba imorgon 16-21, och så har jag även fått ett intressant erbjudande som definitivt ska undersökas!


Anyways, jag e totalt slut i bollen nu, så det blir till att krypa till kojs nu!


 


såhär ser min lilla arbetshörna ut i soffan hos älskling!


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 10 januari 2012 10:02

Ja fast några fåglar hör man nog inte sjunga! Men återigen idag så hade jag inte ställt någon klocka så när min fina pojkvän körde till jobbet vid 7 imorse kunde jag lugnt och skönt sussa vidare under täcket med katten som sällskap och sen vakna lagom till kvart över nio av ett sms-pling från mamma :)


Så nu har jag intagit soffan, gjort min dagliga koll, dvs alla de där 20 bloggarna jag följer, mail, facebook, aftonbladet, skånska dagbladet och lite annat smått och gott:)


Idag står det inte mycket på schemat, ska på ett möte ikväll vid 18.30 med min nya tränare för att diskutera säsongen 2012, och förutom det står det ingenting på schemat, skönt!

igår var ju dagens mission att ringa apoteket och försöka fixa en kalender, men som vanligt så lyckas jag slinka undan från de där telefonsamtalen!


men nu kom ett telefonsamtal från apoteket, kan du jobba? kom så fort du kan här är kaos! :D Så nu ska jag ringa farfar och fråga ifall han kan köra mig!! :)


hastigt och lustigt, men vi hörs!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards