elinrosen

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Elin Rosén - 15 april 2012 10:21

jag vet, jag suger fett på att blogga just nu! jag längtar tills bloggplatsen får sin app så man kan blogga enkelt från mobilen istället!


Igår debuterade jag i vit tröja på riktigt så att säga.. Träningsmatch mot Älmhult som är ett div 3 lag från Småland som ramlade ur div 2 förra året.. Lagkapten dagen till ära och det blev 60 minuters spel, men redan efter 3 minuter behövde jag hämta andan typ haha. Sjukt otränad! Men jag kommer ju in i det mer och mer för varje träning och match.. Jag gjorde väl en godkänd match och benet kändes bra. Jag hade nog kunnat spela 90 minuter men för mitt eget bästa sa jag till att jag inte spelade mer än 60 minuter.. Och idag kan jag knappt gå! Det kunde jag iofs knappt efter matchen igår heller, att ta sig in och ut från bilen var ju ett helt projekt med massa gnällande från min sida! Vi vann iaf matchen med 2-1, trots att vi saknade ett par nyckelspelare så löste vi det och vann ändå! Lite lojt på uppvärmingen så där fick jag ryta till en gång.. Men det blev bättre iaf :)


Idag spelar Andreas sin seriepremiär hemma mot Gislövsdal så den ska det tittas på såklart:) Och efter det blir det söndagsmiddag hemma hos mamma, mormor ska laga stek! :) Mums! :)


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards